Pages

Wednesday, December 8, 2010

aku tak bodoh..

Erm.. semalam pergi tgk wayang lg.. citer "aku tak bodoh" dekat ioi puchong.. biasanya sy klau pergi tgk wayang pergi dekat summit usj je.. senang n dekat.. tp citer ni x dtayangkn pulak dekat summit usj.. so trpaksa la pergi ioi puchong.. yg malas nk g ioi ni sebab jalan mmg sesak gler.. lg 1 bnyk sgt knderaan2 yg besar mcm bas n lori brbanding dgn knderaan sy iaitu motor sy.. hehehe.. http://www.cute-smiley.com
mmg kdg2 tu takut jugak la.. ktorg pergi berempat je..

cerita aku tak bodoh ni lebih ke arah kekeluargaan.. mengisahkan tentang seorang remaja bernama sudin yg hidup bersama ayahnya yg suatu masa dahulu adalah kaki pukul.. sudin yang juga turut minat dalam aksi pukul2 itu sering dimarahi ayahnya kerana bimbang hidup sudin akn mnjadi sepertinya..
sudin hidup dalam keadaan miskin dan kurang mendapat kasih syg dr ayahnya.. ayah sudin syg akan sudin ttp ayahnya tidak tau untk menunjukkan kasih syg tersebut..

sudin ada seorg sahabat baik iaitu roy.. berbeza dr sudin, roy adalah anak org berada.. tetapi roy juga kurg mendapat kasih syg dr keluarganya kerana ibu dan ayahnya lebih mementingkan kerja mereka.. roy juga ada seorg adk iaitu jefry.. jefry sering merasakan hidupnya seperti seorg ank yatim kerana ibu dan ayahnya sibuk dgn kerja mereka sehingga jefry melakukan sesuatu yg tidak diduga..

secara peribadi, sy rasa kalau korg tgk citer ni mmg x rugi.. ada babak2 yg kalau klakar 2 mmg klakar giler..http://www.cute-smiley.com
dan ada babak2 yg sedih 2 mmg sedih hngga boleh mgalirkn air mata.. http://www.cute-smiley.com
citer ni sampaikn mesej2 yg mmg pntg dan sesuai dgn keadaan skrg.. ada mesej utk ibu bapa dan juga mesej untuk anak2.. mmg x rugi pon klau tgk..

http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com

4 suara:

Amiey White said... [Reply to comment]

Best ke ? alaaaa...nak tgk !!!!

Sha qiffmie said... [Reply to comment]

best jgak la.. g la tgk.. =)

reNee_youth9 said... [Reply to comment]

tme ksih kt ak sbb mmilih cter yg best!!! 5star

Sha qiffmie said... [Reply to comment]

yela.. thx kt ko ye cik renee.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this